Wij maken gebruik van cookies

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, maken wij gebruik van cookies. Door de cookies te accepteren, word je herkend. Zo kunnen we onze website afstemmen op jouw persoonlijke voorkeuren en kunnen we je relevante informatie en advertenties laten zien. Voor meer informatie kun je kijken bij ons cookie- en privacybeleid. Door gebruik te maken van deze website of door hiernaast op akkoord te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.

Ik ga akkoord
skip to Main Content
Vragen? 055 529 4303 | stuur een Whatsapp

Ruilen & retourneren

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aangekochte product. Mocht u toch van de koop willen afzien, dan kan dat binnen 7 dagen na ontvangst van het product. Bij Gastro Loods heeft u de mogelijkheid uw bestelling te retourneren of te ruilen binnen 7 dagen. Wij raden u aan bij het afhalen of bij bezorging uw bestelling te controleren. Mocht deze incompleet of beschadigd zijn, neemt u dan zo spoedig mogelijk hierover contact met ons op. Artikelen die u wilt retourneren dienen in een zo oorspronkelijk mogelijke verpakking aangeboden te worden, tevens moet het product ongeschonden zijn. Wij zullen in beide gevallen het aankoopbedrag én de verzendkosten van de heenzending aan u terugbetalen, binnen enkele werkdagen, en uiterlijk binnen 14 dagen. Wanneer een retour of omruiling bij u afgehaald dient te worden, zullen we vooraf de kosten met u bespreken.
Het ruilen van een artikel voor hetzelfde artikel in een andere maat of een totaal ander artikel, geldt als een nieuwe bestelling. U retourneert de oude bestelling binnen de zichttermijn en geeft uw nieuwe bestelling door zoals u gewend bent. We brengen dan ook verzendkosten in rekening voor het verwerken en bezorgen van deze bestelling. Moet het artikel omgeruild worden door een fout van ons of door een defect, dan bespreken we graag de verdere procedure. Wanneer u een product retourneert waar door uw eigen gebruik schade aan is ontstaan, zal Gastro Loods hiervoor kosten bij u rekening moeten brengen.

Hoe retourneer ik een product?
Wilt u zo vriendelijk zijn uw retour via een e-mail naar info@gastroloods.nl met het onderwerp ‘retour’ te sturen. Wij zullen binnen 2 werkdagen contact met u opnemen. Er wordt tevens bekeken hoe het product retour gestuurd kan worden, via de post of door het maken van een afspraak om het product bij u op te halen (grotere producten). De serviceafdeling zal verder beoordelen of de kosten voor de retourzending voor uw rekening of voor de rekening van Gastro Loods zijn.

Het retourneren van een product
Meld uw retour aan doormiddel van een e-mail naar info@gastroloods.nl met het onderwerp ‘retour’.

Na ontvangst van dit formulier maken wij een afspraak met u om het product op te halen, dan wel vragen wij u het product retour te sturen. Kosten voor retour zijn in de regel voor uw rekening.
U mag ook gebruik maken van het Europees modelformulier voor herroeping, maar voor een snellere en correcte afhandeling vragen wij u de werkwijze van Gastro Loods te gebruiken.
Bij ontvangst van een e-mail naar info@gastroloods.nl met het onderwerp ‘retour’ zorgen wij ervoor dat u uw aankoopbedrag zo spoedig mogelijk retour ontvangt, uiterlijk binnen 7 dagen na herroeping.

Gastro Loods boekt uw betaling binnen uiterlijk 14 dagen terug na ontvangst van de geretourneerde producten inclusief eventuele kosten voor de heenzending.De verzendkosten voor het retourneren (ophalen van het product) worden meestal wel ingehouden wanneer u via het herroepingsrecht uw aankoop retourneert.
Wanneer u gebruik maakt van een van beide formulieren, herroept u de overeenkomst.

Klantenservice
Mocht u vragen hebben over het retourneren van producten of het herroepingsrecht dan kunt uw vraag richten aan onze klantenservice.
Telefonisch: 055 529 43 03 (bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur) of e-mail info@gastroloods.nl

Je bestelling snel geleverd? Maak gebruik van onze 24-uurs levering.

Close search
Back To Top